4. Partnerstvo miestnej značky ako páka ekonomického rozvoja

4.1 Pracovné raňajky partnerov regionálnej značky – 3 samostatné 1-dňové pracovné stretnutia ľudí a firiem so záujmom o vytvorenie Regionálnej značky MADE IN KARPATY. Obsahom bude zhodnotenie budovania lokálnej značky, vypracovanie propagačných materiálov, identifikácia spoločného produktu spájajúceho PL a SK regionálne značky, účasť na spoločných podujatiach, vydávanie publikácií apod. Každého stretnutia sa zúčastní po 10 osôb, v tom 8 zástupcovia SK a PL partnerov , 1 externý expert (školiteľ) a 1 koordinátor (zamestnanec projektu). Úlohou školiteľa bude vzdelávanie účastníkov na tému: Ľudia zúčastňujúci sa stretnutí majú málo skúseností s budovaním lokálnych partnerstiev značky, preto je potrebné zapojiť skúsených ľudí, ktorí budú viesť
školenia a prevedú nás procesom budovania lokálnej značky. T: 10.2024-03.2025.
 
4.2 Festival regionálnych značiek a remesiel – 2-dňové verejné podujatie na propagáciu produktov, služieb a iniciatív s právom používať a využívať značky „Regionálna značka MADE IN KARPATY“ a „Regionálny produkt HORNÝ ZEMPLÍN“, prezentácia tradičných remesiel, produktov a služieb. Podujatie bude tvoriť 16 štýlových remeselných stánkov, v tom po 8 stánkov prezentujúcich remeslá SK a PL regiónov. Súčasťou podujatia budú aj vystúpenia 2 PL a 2 SK folklórnych súborov alebo umeleckých telies. Podujatie sa uskutoční v kúpeľnom mestečku Rymanów-Zdrój. Súčasťou výdavkov aktivity je aj nákup 4 ks drevených remeselných stánkov. T: 05.2025

Projekt je spolufinancovaný Európskou úniou v rámci programu Interreg Poľsko – Slovensko 2021 – 2027